#1 2010-06-09 11:54:50

 Michal

Moderator

2592494
Zarejestrowany: 2010-06-04
Posty: 32
Punktów :   

Battle Knight

BattleKnight – internetowa gra RPG, tzw. Massive Multiplayer Online Role Playing Game – w skrócie MMORPG. Twórcą gry jest niemiecka grupa programistów Gameforge GmbH.

BattleKnight jest bezpłatną internetową grą online. Gracz zdobywa doświadczenie, kupuje przedmioty, podnosi statystyki. Gra jest bliźniaczo podobna do równolegle rozwijanej gry Knight Fight grupy RedMoon Studios i bazuje na tem samym engine, co wcześniej wydane gry BiteFight/MonstersGame. Postać (rycerza) można prowadzić dwiema drogami – dobrą i złą – wysyłać na misje osłaniające lub napady. W polskiej wersji gry dostępnych jest 14 serwerów.

W chwili obecnej polska wersja gry funkcjonuje pod patronatem onetu.
Bitwa [edytuj]

W grze BattleKnight wynik bitwy zależy nie tylko od atrybutów czy posiadanych przedmiotów, ale także od ustawień tarcz i ataków oraz wyposażenia kryjówki.
Atrybuty w grze [edytuj]

    * Siła – Odpowiada za obrażenia zadawane wrogowi oraz wartość bloku ( 10 pkt. siły – 1 obrażeń oraz 1pkt. wartości bloku)
    * Zręczność – Odpowiada za uniknięcie krytycznego ataku oraz dodaje wartość krytycznego ataku( 10 pkt. zręczności – 1 uniknięcia krytycznego ataku oraz 1 pkt. krytycznego ataku)
    * budowa fizyczna – Odpowiada za punkty życia oraz ich regenerację (1 pkt. budowy fizycznej – 2 pkt. życia ,1 pkt. budowy fizycznej-1 pkt. regeneracji na godzinę )
    * władanie bronią – Zwiększa szanse zadania ciosu krytycznego.
    * Szczęście - Zwieksza prawdopodobieństwo otrzymania rubinów za misję oraz prawdopodobieństwo zadania ciosu krytycznego.
    * Umiejętności obronne – Odpowiada za szanse obrony przed ciosem przeciwnika

Misja [edytuj]

Są 2 rodzaje misji indywidualnych:

    * Napad (zła karma)
    * Misja Osłaniająca (dobra karma)

Misja trwa od 10 min. do 30 min. (10 min. kosztuje 20 punktów misji, 20min. – 40 punktów,30 min. – 60 punktów misji)

5 punktów misji dostaje się w czasie 1h, a z kontem premium 10pkt. w czasie 1h.

Na raz można mieć maksymalnie 120 punktów misji. Z kontem premium 240.

Za misję wyśmienitą czasem dostaje się rubiny.

Po kolejnej aktualizacji gry, przeprowadzonej 02.07.08 wprowadzono możliwość kupowania dodatkowych punktów misji (20 pkt-1 rubin) [1] wraz z następną aktualizacją v.8.4.0. z misji za rubiny nie będzie żadnych pd i dostanie się tylko 25% srebra z misji.

Istnieje również możliwość misji grupowych (od 10.11.2008) Na misję grupową może wybrać się maksymalnie 6 osób od 10 poziomu. Do grupy mogą dołączyć osoby mieszczące się w przedziale poziomów ustalonym przez założyciela grupy. Misje zawsze są wyśmienite, lecz nie otrzymuje się rubinów, tylko któraś z osób otrzymuje artefakt. Są 3 rodzaje tych misji: - łatwa - średnia - trudna
Praca [edytuj]

Podobnie jak w przypadku misji, są 2 rodzaje pracy. Trwa 1-8 godzin (1-12 przy koncie premium). Im wyższy poziom rycerza, tym więcej srebrników zarobi w pracy.
Moce [edytuj]

Menu mocy znajduje się na ekranie postaci, pod zakładką Moce karmy. Moce zależne są od nastawienia bohatera, jeśli jest dobry – jego moce będą defensywne, jeśli zły – będą bardziej ofensywne. Niezależnie od charakteru postaci, do wyboru jest 6 różnych mocy, które kosztują punkty karmy za ich aktywowanie. Punkty karmy dostajemy po zakończeniu misji bądź pracy, moce aktywujemy na 24 godziny.
Moce dobrej karmy [edytuj]

    * Święta moc – koszt: 50 punktów pozytywnej karmy – zwiększa siłę o 10 punktów na okres trwania mocy
    * Tajemna tarcza – koszt: 200 punktów pozytywnej karmy – absorbuje tyle obrażeń ile postać posiada punktów kondycji
    * Anielskie skrzydło – koszt: 150 punktów pozytywnej karmy – przyznaje 30 punktów misji (jednorazowo)
    * Ochrona przodków – koszt: 50 punktów pozytywnej karmy – podwyższa odporności o 10%
    * Regeneracja – koszt: 75 punktów pozytywnej karmy – regeneracja przyspieszona o 50%
    * Forteca – koszt: 225 punktów pozytywnej karmy – blokuje możliwość ataku postaci przez innych graczy

Moce złej karmy [edytuj]

    * Ciemna moc – koszt: 50 punktów negatywnej karmy – w walce postać przejmuje 5 punktów siły przeciwnika (tylko na okres danej walki)
    * Wrzask ducha śmierci – koszt: 150 punktów negatywnej karmy – każdy celny cios uzupełnia postaci 15% punktów życia, odbierając je przeciwnikowi
    * Wieczne potępienie – koszt: 50 punktów negatywnej karmy – obniża odporności przeciwnika o 10%
    * Kwasowe uderzenie -koszt: 150 punktów negatywnej karmy – zwiększa obrażenia zadane przez broń postaci o 200%, ale istnieje ryzyko 'ochlapania' się kwasem co odbiera punkty życia
    * Cierniowy pancerz – koszt: 200 punktów negatywnej karmy – zwiększa zadawane obrażenia o 15%
    * Oblicze ciemności – koszt: 75 punktów negatywnej karmy – zwiększa szanse uniknięcia ciosu o 10%

Miejsca trafień/obrony [edytuj]

Miejsca w które postać uderza i w których się broni. Dzięki dobrym ustawieniom, słabszy gracz ma możliwość pokonania silniejszego. Zmiana kosztuje kilka srebrników, w zależności od poziomu postaci – im większy poziom tym większy koszt. Ustawienia należy zmieniać co jakiś czas, aby przeciwnik miał mniejsze szanse trafienia postaci i aby postać miała większą szanse trafienia oponenta.
Wyposażenie [edytuj]

    * Bronie – miecze, topory, młoty, czyli wszelkie przedmioty ataku.
    * Zbroje – zapewniają ochronę naszemu rycerzowi, dzięki czemu obrażenia zadawane przez przeciwnika są mniejsze.
    * Eliksiry – do kupienia za srebrniki lub rubiny. Uzupełniają określoną ilość punktów życia. Można ich użyć raz na pół godziny.
    * Runy – można je u kowala wkładać do przedmiotów które mają "gniazda". Dzięki runom ekwipunek zyskuje dodatkowe właściwości.
    * Artefakty – specjalne przedmioty do kupienia za srebrniki i rubiny.
    * Rubiny – do kupienia przez wysłanie SMS-a, wykonanie telefonu, kartą kredytową lub przez PayPal. Można też zdobyć je w misjach, co zdarza się dosyć rzadko.

Aktualizacja [edytuj]

Po poprzedniej aktualizacji wyposażenie nie wymaga level'a, ani umiejętności (do 3 lvl w górę, ale za to większość dobrych rzeczy dostępnych w grze jest wyłącznie za rubiny za które się płaci).
Zakon [edytuj]

Gracze mogą zrzeszać się w zakonach. Wraz z wzrostem liczebności zakonu możliwe jest rozbudowywanie jego siedziby (zamku) za pieniądze otrzymywane z danin od członków.Dodatkowo zakony posiadają własne forum oraz godło. Daniny na zakon są albo dobrowolne, albo obowiązkowe (zależy od zakonu), mogą być również nałożone jako kara na członka który złamał przepisy. Żaden gracz nie jest zmuszony być w jakimkolwiek zakonie. Zakony prowadzą ze sobą wojny, wypowiadając ja i walcząc na forum, co urozmaica grę.
Turniej [edytuj]

Gracz zdobywa tytuły przez pokonanie przeciwników lub walkę w turniejach. Przeciwnicy:

   1. Giermek Reinhard – pokonanie go daje tytuł giermka (min. 5 lvl) (przed aktualizacją był sługa i wielki książę)
   2. Rycerz Baldiun – pokonanie go daje tytuł rycerza (min. 10 lvl)
   3. Baron Phillipe – pokonanie go daje tytuł barona (min. 15 lvl)
   4. Wicehrabia Isang – pokonanie go daje tytuł wicehrabiego (min. 20 lvl)
   5. Hrabia Dankwart – pokonanie go daje tytuł hrabiego (min. 25 lvl)
   6. Margrabia Lukedius – pokonanie go daje tytuł margrabiego (min. 30 lvl)
   7. Książę Arlic II – pokonanie go daje tytuł księcia (min. 40 lvl)
   8. Kniaź Wildgart – pokonanie go daje tytuł Kniazia (min. 50 lvl)
   9. Arcyksiężna Amalia – pokonanie jej daje tytuł Arcyksięcia (min. 60 lvl)
  10. Wielki Książę Hiltbart – pokonanie go daje tytuł Wielkiego księcia (min. 70 lvl)

Imię przeciwnika : Giermek Reindhard Poziom przeciwnika : 5 Szansa trafienia : 10 Szansa obrony : 10 Obrażenia : 13 – 17 Zbroja : 13 Nowy tytuł : Giermek Łup – przeciwnik : 250 srebrników

Imię przeciwnika: Rycerz Balduin Poziom przeciwnika: 10 Szansa Trafienia: 22 Szansa Obrony: 22 Obrażenia: 28-38 Zbroja: 30 Nowy tytuł: Rycerz Łup przeciwnika: 0 Kulawa Szkapa: Szansa trafienia: -10 Szansa obrony: +5

Imię przeciwnika : Baron Phillipe Poziom przeciwnika : 15 Szansa trafienia : 36 Szansa obrony : 40 Obrażenia : 42 – 53 Zbroja : 45 Nowy tytul : Baron Łup – przeciwnik : 1000 srebrników 5 rubiny

Imię przeciwnika : Wicehrabia Isang Poziom: 20 Szansa trafienia : 46 Szansa obrony : 42 Obrażenia : 52 – 65 Zbroja : 58 Nowy tytuł : Wicehrabia Łup przeciwnika : Słaby koń turniejowy + 2000 srebrników Szansa trafienia: -8 Szansa obrony: +6

Imię przeciwnika : Hrabia Dankwart Poziom przeciwnika : 25 Szansa trafienia : 42 Szansa obrony : 48 Obrażenia : 55 – 70 Zbroja : 66 Nowy tytuł : Hrabia Łup – przeciwnik : 2500 Srebrników

Imię przeciwnika : Margrabia Lukedius Poziom: 30 Szansa trafienia : 52 Szansa obrony : 48 Obrażenia : 65 – 80 Zbroja : 74 Nowy tytuł : Margrabia Łup – przeciwnik : 3000 Srebrników Szansa trafienia: -5 Szansa obrony: +10

Imię przeciwnika: Książę Alric II Poziom przeciwnika : 40 Szansa trafienia : 58 Szansa obrony : 60 Obrażenia : 76 – 84 Zbroja : 85 Nowy tytuł książę Łup – przeciwnik : 1500 srebrników 5 rubinów

Kniaź Wildgart Poziom : 50 Szansa trafienia : 64 Szansa obrony : 70 Obrażenia : 82-91 Zbroja : 80 Nowy tytuł Kniaź Łup – przeciwnik : 3000 srebrników

Arcyksiężna Amalia poziom : 60 Szansa trafienia: 81 Szansa obrony: 75 Obrażenia: 85 – 97 Zbroja: 92 Nowy tytuł: Arcyksiążę Łup przeciwnik : 4000 srebrników 5 rubinów

Wielki Książę Hiltbart Poziom przeciwnika : 70 Szansa trafienia: 94 Szansa obrony: 98 Obrażenia: 94 – 117 Zbroja: 102 Nowy tytuł: Wielki Książę Łup przeciwnik : 5000 srebrników 5 rubinów
Posiadłość ziemska [edytuj]

Możliwości tego działu dostępne są tylko i wyłącznie za rubiny, są to:

    * Konto premium – 30 dni za 30 rubinów (Wolne od reklam, 120 min. dziennie na misje, 12h pracy, ulepszony format tekstu, wiadomości przechowywane 30 dni, 250 srebrników)
    * Eliksir regenerujący – 30 dni za 30 rubinów (Szybsza regeneracja punktów życia, 0,6 na punkt kondycji zamiast 0,3. Krótszy czas odpoczynku po walce 5 minut zamiast 10).
    * Strażnik – 30 dni za 15 rubinów (Pomagają w wypadku ataku na postać gracza)
    * Kukła treningowa – 30 dni za 15 rubinów (Obniża koszt statystyk o 25%)
    * Skrzynia skarbów – 30 dni za 15 rubinów (Zmniejsza straty w srebrnikach po ataku ze strony innego rycerza)
    * Towarzysz broni – 30 dni za 15 rubinów (Pomaga pokonać przeciwnika a szanse postaci gracza na obronę i trafienie wzrosną o 25%)

Abonament w grze [edytuj]

W grze dostępne są potężne wzmocnienia, które możne wykupić wyłącznie za rubiny i to tylko na określony czas. Rubiny można zdobyć na trzy sposoby: na misji (rzadko), za wygrany turniej i za realne pieniądze. Wielu graczy nie akceptuje tego, po wprowadzeniu ostatniej aktualizacji pojawiały się głosy sprzeciwu. W związku z brakiem reakcji Gameforge GmbH protesty zostały zakończone i sprawa ucichła. [2]
Vendetta [edytuj]

Vendetta - internetowa gra strategiczna; tzw. Massive Multiplayer Online Strategic Game - w skrócie MMOSG. Twórcą gry jest niemiecka grupa programistów Gameforge GmbH. Gra została wydana w kilku językach, również w polskim.

Świat gry stylizowany jest na czasy prohibicji w USA w latach dwudziestych XX wieku. W grze gracze wcielają się w mafiosów konkurujących o wpływy i pieniądze z różnorakich nielegalnych interesów.

Podstawowa wersja gry jest dostępna za darmo. Istnieje możliwość wykupienia abonamentu (tzw. Ojciec chrzestny), dzięki któremu można uzyskać dostęp do dodatkowych funkcji jak np. kolejka budowy.
Pomieszczenia [edytuj]

    * Biuro Szefa
    * Sala Szkoleniowa
    * Wytwórnia Broni
    * Wytwórnia Amunicji
    * Wytwórnia Alkoholu
    * Tawerna
    * Przemyt
    * Magazyn Broni
    * Magazyn Amunicji
    * Magazyn Alkoholu
    * Sejf
    * Sala Rekrutacyjna
    * Osłona
    * Karabin Automatyczny
    * Miny Przeciwpiechotne

Jednostki ofensywne [edytuj]

    * Awanturnik
    * Opryszek
    * Nożownik
    * Strzelec
    * Ekipa Okupacyjna
    * Szpieg
    * Tragarz
    * Agent CIA
    * Agent FBI
    * Kurier
    * Ekspert Taktyczny
    * Snajper
    * Zabójca
    * Skrytobójca
    * Ekspert Od Demolki
    * Seryjny Zabójca

Jednostki defensywne [edytuj]

    * Cieć
    * Najemnik
    * Policjant
    * Ochroniarz
    * Strażnicy
    * Strażnik

Szkolenia [edytuj]

    * Rozeznanie w terenie
    * Strategia
    * Ściąganie haraczy
    * Zarządzanie bazą
    * Szmuglowanie
    * Zdobywanie informacji
    * Patrol
    * Ochrona
    * Walka wręcz
    * Biała broń
    * Broń palna
    * Konstrukcja bomb
    * Trening partyzancki
    * Trening psychologiczny
    * Trening chemiczny
    * Honor

Plan okolicy [edytuj]

Każde miasto składa się z 50 dzielnic. W każdej dzielnicy można zasiedlić maksymalnie 255 budynków.
Siła Walki [edytuj]

Wraz ze wzrostem ilości posiadanych budynków, maleje siła ataku jednostek. Można ją zwiększać robiąc szkolenie Honor.
Serwery [edytuj]

W polskiej wersji gry istnieje 10 serwerów. Kolejno powstawały:

    * serwery 1,2 - 28-03-2006
    * serwer 3 - 29-03-2006
    * serwer 4 - 04-04-2006
    * serwer 5 - 11-04-2006
    * serwer 6 - 13-04-2006
    * serwer 7 - 19-04-2006
    * serwer 8 - 28-04-2006
    * serwer 9 - 04-10-2006

Serwer 10 został uruchomiony 28 marca 2007 r. Wprowadzono na nim kilka zmian: m.in. zwiększono dziesięciokrotnie wartość obrony wszystkich jednostek, wprowadzono modyfikatory, zmieniono wygląd drzewa technologii.


http://img811.imageshack.us/img811/6610/2428810061085933.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cssnofear.pun.pl www.starscity.pun.pl www.voca-parlour.pun.pl www.roxoria.pun.pl www.wwegame-gra.pun.pl